اتصالات لوله در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


موضوع قیمت لوله اتصالات رابطه مستقیمی با نوع محصول دارد. مثلا قیمت لوله های جنس است.یل با لوله های جنس گالوانیزه متفاوت می باشد. همینطور در یک نوع محصول مواردی از قبیل سایز و رده تاثیرگذار خواهد بود. جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله و اتصالات مختلف می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

دراین روش با ایجاد آمپر بالا توسط دستگاه الکتریکی جوش ، باعث بوجود آمدن حرارت درلبه های درزجوش شده وباعت ذوب شدن این لبه ها گردیده که منجر به جوش خوردن دولبه اتصال می گردد که اصطلاحا” به این روش جوشکاری لب به لب نیز می گویند ونیازبه هیچگونه الکترود ندارد.

این نوع لوله صنعتی، همانطور که از نام آن برمی­ آید، از جنس چدن بوده و اغلب در لوله کشی فاضلاب کاربرد دارد. شامل دو نوع کلی سر توپی (یک­سر توپی و دوسر توپی) و دو سر تخت می­ باشد. وزن و ضخامت کم، خاصیت الاستیکی و قابلیت تحمل نوسانات حرارتی، مقاومت زیاد در برابر فشار و روش آسان رفع گرفتگی در برخی از انواع لوله­ های چدنی سبب شده تا کاربرد زیادی داشته باشند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان