لوله در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Pipe-1
Pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از مهم ترین لوله ها لوله های است.یل صنعتی می باشد که جنس ان فولاد است. و رویه ان از کروم است.فاده شده است.. دلیل است.فاده از این روکش کروم این است. که  مقاومت اهن نسبت به گرما را افزایش می دهد که ما این لوله را به عنوان لوله ضد زنگ ، ضد خوردگی نیز می شناسیم.

دسته دیگری از لوله‌های صنعتی، لوله‌های گالوانیزه هستند که شامل دو نوع لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی می‌شود. در این لوله‌ها پس از شکل دادن ورق و جوش آن، لوله با روکش روی پوشانده شده و به‌اصطلاح گالوانیزه می‌شود. لوله گالوانیزه فولادی از فولاد نرم تولیدشده و در برابر اسیدها و زنگ‌زدگی مقاوم است. و معمولاً برای لوله‌کشی آب سرد و گرم مصرفی، فاضلاب و تخلیه لوازم بهداشتی کوچک و لوله‌های تهویه است.فاده می‌شوند. لوله گالوانیزه آهنی نیز از آهن سفید نورد شده تولید می‌شود و رنگ تیره و خاکستری دارد و در دو وزن سبک و متوسط تولید می‌شود.

لوله های فولادی به دلیل کاربردشان از مهمترین لوله های صنعتی در بازار صنعت به شمار می رود، این لوله ها در دهه ۸ میلادی پا به عرصه صنعت گذاشتند و از آن زمان تا به حال دائم در حال پیشرفت است.، مهمترین مزیت این نوع از لوله ها،  قطری بزرگ آنها می باشد. این لوله ها در انواع درز دار و بدون درز در بازار وجود دارد، که نوع بدون درز آن از کیفیت بهتری بهره می برد و کاربرد بیشتری در صنایع پتروشیمی دارد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان