شیرآلات صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


استم به رابط مابین مجرابند و عملگر گفته می شود که انتقال نیرو از عملگر (اهرمی و گیربکس) ولو به مجرابند (دیسک و توپی) را انجام می دهد. ساقه ولو از اجزای تریم (Trim) بوده و باید دارای مقاومت به سایش و خوردگی و همچنین دارای است.حکام بالایی باشد که معمولا از جنس است.یل با گریدهای مختلف با روش فورج تولید می شود. ساقه ولو از قسمت بالا یا با رزوه یا به خار و رابط به عملگر، نصب می شود و از قسمت پایین با روش های پرس، جوش و غیره به مجرابند متصل می گردد.

شیر تخلیه در دیگ های بخار قرار داده می شوند تا از طریق آنها، رسوب و دیگر ناخالصی ها تخلیه شوند. این شیر های تخلیه دارای قابلیت تخلیه سریع بخار، آب و روغن در حرارت و فشار بالا می باشد. شیر تخلیه به عنوان یک تنظیم کننده دما و فشار کاربرد بسیاری در پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و صنایع سبک و سنگین دارد.

انواع مختلفی از شیرآلات صنعتی که در بالا ذکر شد برای مصارف مختلفی است.فاده می شوند. برخی از فرآیندهای اصلی که از شیرآلات صنعتی است.فاده می کنند عبارتند از :تصفیه آب و فاضلاب، است.خراج معادن ، تولید برق و همچنین پالایش فرآورده های نفتی.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان