ورق در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ورق سیاه، یکی از ورق‌های تولید‌شده توسط نورد گرم است. که بر اساس آلیاژ، از  ST تا ST تقسیم‌بندی می‌شود و هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برای مثال، ورق ST نرم‌تر است. اما ST سخت است.؛ البته این دلیل بر این نیست که ورق‌ ST مقاوم نباشد. صرفا به علت مقاومت و سختی ورق ST، از آن بیشتر در ساخت‌وساز است.فاده می‌شود.

مجتمع فولاد مبارکهی ایران، بزرگ‌ترین کارخانه‌ تولید ورق صنعتی در ایران به شمار می‌رود که در سال به بهره‌برداری رسید و ورق تولیدی توسط آن از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.. در این کارخانه، تمام مراحل تولید ورق سیاه، از ابتدا تا انتها انجام می‌شود و سپس ورق صنعتی نهایی، در ابعاد مختلف وارد بازار می‌شود. علاوه بر ورق سیاه، انواع دیگری از ورق صنعتی مانند ورق روغنی و ورق گالوانیزه نیز در این شرکت تولید می‌شوند که ورق گالوانیزه‌ آن، با است.حکام بسیار بالای خود شناخته می‌شود. 

ویژگی های منحصربه ‌فرد انواع ورق صنعتی سبب شده است. تا کاربرد متنوعی در صنایع مختلف داشته باشند. برای مثال ورق‌ صنعتی نورد گرم بیشتر در مواردی که نیاز به کیفیت و دقت ظاهری بالایی است.، مناسب نیست ولی در عوض برای مصرف کنندگان صرف اقتصادی بیشتری دارد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان