تست لوله و اتصالات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برای لوله هایی که باید برای انتقال سیالات در فشار معینی است.فاده شوند، آزمایش هیدرواستاتیک برای تعیین ارزیابی ریسک لوله برای شکستگی و نشتی اعمال می شود. آزمایش های هیدرو معمولاً پس از بسته شدن خطوط لوله و تعمیرات انجام می شود تا تأیید شود که تجهیزات لوله کشی همچنان برای است.فاده عملیاتی تحت شرایط خاص مناسب هستند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با است.فاده از طراحان گرافیک است.، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

پس از پیدایش فولاد و صنعت لوله سازی در دنیا به تدریج است.فاده از لوله ها ی فولادی رایج شد نکته ای که هنگام است.فاده از این لوله ها ذهن محققان و سازندگان را به خود مشغول می کرد نحوه تعمیرات و نگهداری و روش های تست این لوله ها بود. نکته حائز اهمیت در خرید و است.فاده از لوله ها این هست که بدانیم هر زمان که فولاد یا هر نوع لوله ای را خریداری می کنیم آزمایش لوله بسیار مهم است. این کار توسط سازنده یا تأمین کننده باید صورت گیرد تا اطمینان حاصل شود که لوله برای است.فاده موردنظر مناسب است.. تست هیدرواستاتیک از نوع تست های مخرب به حساب می آید.ازاین روش هنگامی است.فاه می شود که بخواهند انتقال سیالات را با فشار معین  درلوله ها مورد سنجش قرار دهند ، روش بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. تست التراسونیک UT یکی از متــداولترین روش های تست غیر مخرب می باشد و به علت کاربرد فراوان جایگاه ویژه ایی در بین سایر تست های غیر مخرب دارد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان