کلید ولتاژ بالا در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


معمولاً کلیدهای صنعتی با توجه به اینکه در کجا و برای چه قدرتی مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل های متفاوتی ساخته می شوند. مثلاً از نظر ساختمان خارجی برای مکان های مرطوب، خشک، گرم و یا جایی که امکان ضربه وجود دارد به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که در برابر این عوامل مقاومت لازم را داشته باشند و از نظر جریان عبوری نیز با آمپراژهای مختلف از چند تا چند هزار آمپر ساخته می شوند. 

کلیدهای اتوماتیک اشنایدر از انواع کلیدهای الکترومکانیکی فشار ضعیف است. که وظیفه قطع یا وصل مدار الکتریکی را بر عهده دارد. این کلید در اصل نوعی کلید خودکار است.. کلید اشنایدر در بارهای اضافی از پیش تعیین شده بدون آسیب رسیدن به کلید مدار را قطع می کند. کلید اتوماتیک اشنایدر در سه سری (NS،EZC،NSX) تقسیم میشود. این تقسیم بندی براساس رنج جریان این کلیدها و قدرت قطع آنها انجام شده است.. رنج جریان کلید اتوماتیک اشنایدر در حدود ،،&#;، است.. ساختمان داخلی کلید اتوماتیک اشنایدر از سه کنتاکت اصلی، کنتاکت های فرعی و کنتاکت های جرقه گیر تشکیل شده است..

تنوع بالای این محصولات و کیفیت قابل قبول و قیمت بسیار مناسب آنها از ویژگی های این دسته از محصولات هستند که در فروشگاه تسلاکالا تمامی این محصولات، با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد. با توجه به اینکه اکثر برق کاران ایرانی از کلیدهای اتوماتیک هیوندای است.فاده میکنند لیست انواع قیمت های آنها در فروشگاه های تهران برق و تسلاکالا موجود میباشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه