اتصالات برقی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


یکی از ویژگی‌های مهم و بارز لوله و اتصالات برق این است. که مسیرهایی را در ساختمان برای عبور سیم‌ ها و کابل ها مشخص می‌کنند. در‌ واقع کار اصلی این لوله و اتصالات محافظت از کابل های برق است.. از لوله و اتصالات برقی می‌توان در ساختمان‌های با کاربری مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری و در حالت کلی هر کجا که سیم برق و هادی الکتریکی است.فاده شده است. به کار برد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

لوله پی وی سی (PVC) (UPVC)خم گرم لوله پی وی سی (PVC) (UPVC) خم سرد لوله کاندوئیت گالوانیژه لوله پلی آمید قوطی سه ستاره قوطی عمیق قوطی شایلین زانو معمولی و زانو عصایی - است.علام بروز قیمت در وب سایت تجهیز ساختمان - صدور پیش فاکتور در اسرع وقت - قیمت رقابتی - ارسال به تمام نقاط ( پیک...



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه