البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس میشود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.
مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمینهای ورزشی و زمینهای بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانکهای مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.
امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).
حرکتی که نیکولا تسلا در ۸۸۸ آغاز کرد چیزی بود که امروزه برخی از آن به عنوان انقلاب صنعتی دوم یاد میکنند، چرا که این حرکت به تولید آسان تر انرژی الکتریکی و همچنین امکان انتقال انرژی الکتریکی در طول مسافتهای طولانی انجامید. قبل از اختراع موتورهای جریان متناوب به وسیله تسلا موتورها به وسیله حرکت دائم یک هادی در میان میدان مغناطیسی ثابت به حرکت در میآمدند. تسلا به این نکته اشاره کرد که میتوان کلکتورهای موتور را حذف کرد بطوریکه موتور به وسیله میدانی دوار به حرکت در آید. تسلا بعدها موفق به کسب حق امتیاز شماره ٫٫ ایالات متحده برای اختراع موتور خود شد. این موتور که در بسیاری از عکس های تسلا نیز هست نوع خاصی از موتور القایی بود.
یکی از مشخصه های ویژه الکتروموتور ها این است. که دارای اجزای محدودی هستند در مقایسه با موتورهای احتراق داخلی با توجه به اینکه خروجی هر دو دوران شافت است.. در الکتروموتور ها بخش متحرک که با حرکت دورانی خود سبب گردش محور شافت میشود روتور نام دارد که وظبفه تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را بر عهده دارد. یکی از تحولات شگرف در تاریخ تولید الکتروموتور یافتن راهکاری برای گردش متداوم و بدون تغییر سرعت روتور بوده است.. الکتروموتور های امروزه قابلیت تولید میزان بسیار بالایی نیروی گشتاور را دارند. اجزای اصلی ساختمان الکتروموتور ها عبارتند از:
این نوع، همانند موتور با است.ارت خازنی، خازنی از نوع است.ارتی در حالت سری با پیچه کمکی برای گشتاور زیاد است.ارت دارد. همچنین مانند یک الکتروموتور با خازن دائمی، خازنی از نوع کارکرد دائم دارد که در کنار خازن است.ارت در حالت سری با پیچه کمکی است. که بعد از شروع به کار الکتروموتور از مدار خارج می شود. این حالت سبب بوجود آمدن گشتاوری اضافی می شود. این نوع موتور الکتریکی میتواند برای بازده بیشتر طراحی شود.
تجسم اولیه موتور الکتریکی برای اولین بار در دهه از طریق کار راهب و دانشمند اسکاتلندی بندیکتین، اندرو گوردون، ظاهر شد. دانشمندان دیگری مانند مایکل فارادی و جوزف هنری به توسعه موتورهای الکتریکی اولیه ادامه دادند و با میدان های الکترومغناطیسی آزمایش کردند و چگونگی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را کشف کردند.
موتورهای DC دستگاه های الکترومکانیکی هستند که با جریان مستقیم تغذیه می شوند تا حرکت چرخشی ایجاد کنند. این حرکت کار چرخشی را برای به حرکت درآوردن سایر ماشینهای دوار مانند بالابرها با سرعتهای مختلف فراهم میکند. ترتیبات سیمکشی خاصی میتوانند گشتاور با سرعت آهسته قوی تولید کنند، و آنها را به عنوان موتورهای کششی برای لوکوموتیوها مناسب میسازد، اگرچه اینها عمدتاً با موتورهای کنترلشده با فرکانس متغیر جایگزین شدهاند. به همین ترتیب، موتورهای گاری گلف به طور پیوسته از طرح های برس خورده به فرم های پیشرفته تر با درایوهای الکترونیکی تبدیل می شوند. اندازه های است.اندارد قاب در طیف وسیعی از قدرت ها برای سهولت قابلیت تعویض در دسترس هستند. محفظه ها می توانند از طرح های باز ساده تا طرح های ضد انفجار و بدون تهویه متغیر باشند. یک سیستم رتبه بندی بین المللی نیز سطوح خنک کننده و حفاظت را تجویز می کند.موتورهای DCکاربردهای زیادی در اسباب بازی ها و کالاهای مصرفی دارند و به شدت توسط خودروسازان است.فاده می شود. آنها خدمات را در آسانسورها، لیفتراک های برقی و نوار نقاله ها، جایی که بارهای گشتاور ثابت طبیعی هستند، پیدا می کنند. موتورهای DC به صورت طرح های برس دار و بدون جاروبک (آهنربای دائمی) در دسترس هستند، که دومی برای عملکرد خود به درایوها و کنترلرهای الکترونیکی نیاز دارد.