عایق های برق در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


تست مقاومت عایقی به منظور اندازه‌گیری مقاومت الكتریكی عایق صورت می‌گیرد. دستگاه تست عایق ساخت كارخانجات Megger انگلستان دستگاهی قابل حمل است. كه بصورت آنالوگ و دیجیتال وجود دارد و می تواند مقاومت عایق را بصورت مستقیم به اهم، مگا اهم، گیگا اهم و یا ترااهم بدون درنظرگرفتن ولتاژ تست انتخابی، قرائت كند. عایق خوب معمولاً مقاومتی درحد مگا اهم و یا محدوده های بالاتر دارد.

با خشک شدن سطح آلوده، مسیر جریان نشست سطحی بر روی سطح عایق قطع می شود، حال اگر جریان نشت سطحی از مقدار معینی بیشتر باشد، ریزقوس هایی در این مسیر ایجاد می شود. انرژی متراکم ریز قوس ها ممکن است.: - اثری بر روی ماده عایق نداشته باشد، - باعث تجزیه ماده عایق به اجزاء فرار شود یعنی باعث فرسایش ماده عایق شود، - باعث تجزیه ماده عایق و پس ماند کربن شود و درنتیجه مسیر هادی در سطح عایق ایجاد کند. رفتار مواد عایق در آلودگی ها و ولتاژهای مختلف، فوق العاده پیچیده است.. در شرایط مختلف خیلی از مواد در دو گروه و حتی در هر سه گروه بالا قرار می گیرند.  شاخص مقایسه ای CTI مطابق IEC معیاری مقایسه ای، برای ایجاد مسیر هادی در سطح مواد عایق جامد در شرایط مرطوب است.. شاخص مقایسه ای برای مقایسه عملکرد مواد عایق در شرایط آزمون طراحی شده است.. الکترودهای دارای شکل معین به ترتیب بر روی نمونه، قرار داده می شوند. قطره های آمونیم کلراید ٫ از قطره چکان بر روی سطح نمونه چکانده می شود.

برای تعیین صحت عمل‌كرد عایق‌ها، معمولا تست‌هایی در نظر گرفته می شود كه با است.فاده از آن‌ها و اندازه‌گیری مشخصات عایق، می‌توان به صحت عملكرد عایق پی برد. این تست‌ها را معمولا به طور دوره‌ای بر روی عایق‌ها انجام می‌دهند. در بروشورها و كاتالوگ‌های دستگاه‌های تست عایقی، معمولا مشخصه‌ای تحت عنوان IP برای دستگاه ذكر شده است. كه بیانگر اطلاعاتی ضروری برای اپراتور می‌باشد. از روی شماره IP، اپراتور تشخیص می دهد كه آیا یك دستگاه تست برای شرایط محیطی و نوع كاربرد مدنظر وی مناسب می‌باشد یا خیر.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه