کلید ولتاژ بالا در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


کلید اتوماتیک یکی از مجموعه ملزومات با هدف تامین حفاظت در شبکه های توزیع برق از رده های میانی تا فضاهای پایین دستی در شبکه می باشد. از آنجایی که قطع و وصل ایمن و مطمئن جریان برق از برقراری آن مهمتر است. بنابراین شرکت های مختلف برای تولید کلیدهای اتوماتیک با ویژگی های متنوع تر و ایمن تر، راهکارهای به روزی را ارائه میدهند. این کلید ابتدا باید وضعیت خطا را در دستگاه تشخیص دهد. در اتصالات کوچک و کلیدهای ولتاژ پایین این معمولا در خود دستگاه انجام میشود.

به طور کلی کلیدهای اتوماتیک یکی از پرکاربردترین ادوات قطع و وصل در سطح فشار ضعیف و قوی میباشد. که شرایط را برای قطع و وصل ایمن و اتوماتیک مدارهای برقی فراهم نموده است.. این کلیدها دارای انواع مختلفی میباشند که در بالا به آنها اشاره شد. ساختار این کلیدها به گونه ای طراحی شده است. که در سه حالت خاموش و روشن و خطا قرار میگیرند و بسته به نوع محصول، حفاظت های مختلفی را شامل میباشند.

کلیدهای محافظ جان برای حفاظت در برابر جریان اضافه بار است.فاده نمی‌شوند و کار آنها صرفا تشخیص عدم تطابق جریان فاز و نول می‌باشد. پس برای حفاظت خطاهای اضافه بار یا اتصال کوتاه هر میزان هم که بزرگ باشند نمی توان از این کلیدها است.فاده نمود چون قدرت تشخیص این خطاها را ندارند و ممکن است. فاجعه آفرین باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه