کابل کشی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


داکت‌ها در اصل کانالهایی از جنس پلاستیک هستند که برای محافظت از سیم و کابل از آنها در فضاهایی مانند ادارات ، شرکت‌ها یا اماکن مسقف است.فاده می‌کنند. علاوه بر این داکت‌ها انواع مختلفی دارند که مناسب با هر مکان نوع خاصی از آن را انتخاب می‌کنند.

سینی کابل: برای انتقال تعداد زیادی کابل به صورت روکار و هم چنین برای نصب آن ها، باید از پایه های پیش ساخته است.فاده شود. در نظر داشته باشید که یک طرف این پایه ها به دیوار رول پلاک می شوند و سینی کابل روی پایه ی دیگر قرار گرفته و به پایه پیچ خواهد شد. در خم ها می توان مانند داکت ها زاویه سازی کنیم که این کار با است.فاده از سنگ فرز انجام می شود. هم چنین می توان در خم ها از زانوی سه راهه و یا چهار راهه است.فاده کرد. لازم به ذکر است. که مسیر سینی کابل ها باید کاملا مسدود باشد و سیم اتصال به زمین نیز داشته باشد.

در بخش صنعت ، تجهیزات مانند کابل ها به دلیل است.فاده در محیط های عملیاتی سخت یا طاقت فرسا ، معمولاً در معرض فشار زیادی قرار می گیرند. است.رس می تواند از منابع مختلفی مانند دمای بالا ، ولتاژ بالا ، ضربه و سایش ناشی شود که همگی می توانند بر عملکرد یا عمر مفید یک قطعه تأثیر منفی بگذارند. به دلیل معمول بودن این شرایط در کاربردهای صنعتی ، کابل های صنعتی (و سایر تجهیزات حیاتی) باید برای دوام و قابلیت اطمینان طراحی شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه