درایو و اینورتر در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


با عرض سلام و تشکر فراوان به خاطر مطالب جامع، علمی و کاربردی شما. دستگاهی دارم سه فاز که یه موتور هیدرولیکی با توان ۵.۵ کیلووات با ولتاژ حک شده ۸/ که دو تا المنت هم داره. می خوام با برق تک فاز کار کنم. بفرمایید که با درایو تک به سه فاز می شه با این دستگاه کار کرد؟ مشخصات درایو چی باشه بهتره؟ قیمت این درایو چنده؟

معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت ما نباید ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد.

این نوع اینوتر که به صورت اختصار (VFD) نامیده می شود نوعی کنترل کننده دور و راه انداز موتور هستند و یک سیستم برای کنترل کردن سرعت چرخش یک موتور AC با کنترل کردن فرکانس برق اعمال شده به موتور الکتریکی است.. اینورتر وظیفه کنترل برق را برعهده می گیرد. در اغلب موارد، درایو فرکانس متغیر شامل یک یکسوساز است.، به طوری که برق DC مورد نیاز اینورتر از برق AC اصلی تامین می شود. که با تغییر دادن نسبی فرکانس و ولتاژ اعمال شده به



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه