جوشکاری در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.


جوشکاری قوسی گاز تنگستن برای جوش دادن قطعات ضخیم فولاد ضد زنگ به یکدیگر است.فاده می شود. همچنین برای جوش دادن فلزات غیر آهنی است.فاده می شود. این فرآیند جوشکاری قوس الکتریکی، اتصال را با الکترود تنگستن تولید می کند. از آنجایی که این شیوه

جوشکاری MIG/MAG به عنوان جوش قوس فلزی با محافظت گاز (GMAW)  نیز شناخته می شود و یکی از فرآیندهای جوشکاری است. که از گازهای محافظ خنثی یا فعال در آن است.فاده شده است.. کلیه فرآیندهای جوشکاری قوس الکتریکی که در آن از گازهای محافظ برای محافظت از حوضچه جوش در برابر تماس با اکسیژن موجود در هوای محیط است.فاده شود با همین نام شناخته می‌شود. 

در فرآيند جوش کاری قوسی با الکترود مصرفی تحت پوشش گاز محافظ، از الکترود بدون پوشش است.فاده شده و براي محافظت از حوضچه‌ی مذاب جوش‌کاری، از یک گاز كم اثر يا بی‌اثر در فضاي قوس و اطراف حوضچه مذاب است.فاده می‌شود. گاز محافظ از طريق كپسول و لوله‌هاي انتقال به آرامي به اطراف قوس هدايت شده و حفاظت مناسب را ايجاد مي‌كند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری