قالب سازی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


«قالب» (Mold یا Mould)، یک قطعه صلب یا بلوک توخالی است. که توسط مایعات یا مواد انعطاف‌پذیری مانند پلاستیک، لاستیک، فلز، شیشه یا سرامیک (در حالت مذاب) پر می‌شود. مواد پرکننده طی فرآیند گیرش از حالت مایع به حالت جامد در می‌آیند و شکل قالب را به خود می‌گیرند. به طور کلی، قالب‌ها وسایلی هستند که برای ساخت و تولید قطعات مختلف با شکل‌های دلخواه در فرآیندهای ریخته گری و قالب گیری به کار برده می‌شوند. به قالب‌های مورد است.فاده برای تولید انبوه قطعات در صنایع مختلف، قالب صنعتی می‌گویند.

ریخته گری، فرآیندی است. که با ریختن مواد فلزی مذاب به درون یک قالب توخالی با شکل مشخص انجام می‌گیرد. کلیت ریخته گری تفاوت زیادی با دیگر روش‌های قالب گیری ندارد. این فرآیند شامل طراحی و آماده‌سازی قالب، ماهیچه زنی بخش‌های قالب، قالب‌گیری، ذوب کردن، ریختن مواد مذاب و پرداخت سطح قطعه می‌شود. تصاویر متحرک زیر، فرآیند کلی ریخته‌گری با است.فاده از قالب‌های دایکاست و ماسه‌ای را نمایش می‌دهند.

دستگاه ها و لوازم قالب سازی در واقع دستگاه هایی هستند که با است.فاده از آن‌ها می توان انواع قالب های صنعتی را ساخته و تولید کرد. این قالبهای صنعتی در بخش های مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد و در حال حاضر قالب ها را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد. البته این نکته را باید به یاد داشته باشید که هر کدام از این دسته ها نیز در نوع خود دارای بخش های جداگانه ای می باشند اما در حالت کلی قالب ها برای ساخت مواد فلزی و یا پلاستیکی است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری