ابزار سازی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

tool making-1
tool making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


یکی از بهترین تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی، آروا می باشد که فعالیت خود را از سال ۸۸ شروع کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. محصولات این شرکت تماما دارای ضمانت های لازم بوده و خدمات پس از فروش را شامل می شود. ضمن آنکه این ابزارها، همراه با دفترچه های فارسی به چاپ رسیده تا بتواند کارآیی بالاتری را برای افراد ایجاد کند.  می توانید این محصولات را از آروا با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.

گروه صنعتي ايران ترانس، یکی از شرکت های ابزارهای صنعتی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و در طراحي و ساخت دستگاه هاي جوش و برش آن را گسترش داده است.. این شرکت که جایگاه خوبی در صنعت جوشکاری دارد، با بهره مندی از تیمی متخصص و کارآزموده، توانسته است. به جدیدترین تکنولوژی های روز دسترسی داشته و خدمات ارزشمندی را به صنایع مختلف در این حوزه ارائه نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری