آبکاری و لعاب کاری در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


الکترولیتهای اسیدی بر پایه سولفات مس به غیر از مس اندود نمودن مستقیم سرب ٬ مس و نیکل برای دیگر فلزات مناسب نیستند. این ها روی آهن ٬ آلومینیم و روی به طور مستقیم تولید روکش نمیکنند اگر در یک الکترولیت اسید اشیایی از جنس آهن ٬ آلومینیم و روی فرو ببریم یک لایه اسفنجی در نتیجه مبادله یونی ایجاد میشود. این یک لایه پایداری بدون چسبندگی برای لایه های دیگر خواهد بود.بنابراین قبل از مس اندود نمودن این فلزات در محیط اسیدی باید حتما یک عملیات مس اندود نمودن در محیط اسیدی انجام گرفته باشد.الکترولیتهای سیانیدی ٬ علیرغم سمی بودنشان به علت دارا بودن خواص خوب اهمیت زیادی پیدا کردهاند.

طلا فلزی است. قیمتی )نجیب( ٬ به رنگ زرد ٬ در طبیعت به صورت خالص پیدا می شود . طلا در مقابل اتمسفر,آب ٬ محلولهای نمکی و اسیدها آسیب ناپذیر است.. تنها تیزاب )یک حجم نیتریک و سه حجم اسید کلریدریک(یا اسید کلریدریک با داشتن اکسیدکننده ها طلا را حل میکند. برای بهتر نمودن خواص پوشش طلای ترسیب شده به طریق الکتروشیمیایی ٬ به الکترولیتهای طلا مواد شیمیایی کاملا مشخص افزوده میشود. پوشش های آلیاژی نقش مهمی در روکش طلای الکترولیتی دارند. همچنین می توان به طور مناسبی خواص ویژه روکشها ٬مانند سختی ٬ براق نمودن و رنگ را تحت تاثیر قرار داد .طلاکاری با ضخامت کم )آبنوس کاری الکتریکی طلا( درزرگری به کار میرود . ایجاد لایه هایی با ضخامت نسبتا نازک به ضخامت در حدود ۵۵ الی ۵ میکرومتر فلز پایه را در مقابل کدر شدن مقاوم می کند. به علاوه رفته رفته لایه های ضخیم به ویژه در قطعات صنعتی به کار می برند ٬ به عنوان مثال در صنعت الکترونیک برای ارتباطات در مدارهای چاپی ٬ در صنایع فضایی ٬ در ساختن وسایل سفره )کارد ٬ قاشق و چنگال( و در صنعت شیمیایی به عنوان ضدخوردگی .

پوششهای سرامیکی روی فلزات به طور چشمگیری از خوردگی و اکسیداسیون آن ها در حرارتهای معمولی و بالا جلوگیری می کند مقاومت در برابـر سایش؛مقـاومت در مقابـل مـواد شیمیایی؛ مقاومت الکتریکی و انعکاس نور از خواصی هستند که با اعمال پوشش سرامیکی افزایش می یابند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری