جوشکاری در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

welding-1
welding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


اما فرایند جوشکاری روی سرامیک‌ها و ایجاد قوس به طریق بالا امکان پذیر نیست چرا که سرامیک‌ها هادی جریان الکتریکی نیستند. بنابراین قوس بین دو الکترود ایجاد شده و به صورت غیر‌مستقیم قطعه سرامیکی را ذوب یا خمیر کرده و یا برش می‌دهد.

در جوشکاری علاوه بر ذوب فلز پایه، معمولاً از یک ماده به عنوان پرکننده نقطه اتصال (Filler) است.فاده می‌شود تا حوضچه ای از مواد مذاب ایجاد گردد که پس از خنک شدن و ایجاد اتصال می‌تواند از فلز یا ماده پایه نیز قوی تر باشد. همچنین ممکن است. از فشار در کنار گرما یا به تنهایی برای تولید جوش است.فاده گردد. ضمناً در جوشکاری به نوعی محافظ برای حفاظت از فلزات پرکننده یا فلزات ذوب شده در برابر اکسید شدن یا آلودگی نیاز است..

جنگ جهانی در اوایل قرن عمدتا مسئول توسعه فرآیندهای جدید جوش کاری بود که هم مقرون به صرفه و هم قابل اطمینان بودند. فرآیندهای دستی ابتدایی مانند جوشکاری قوس فلزی محافظ (SMAW) بوجود آمد و امروزه همچنان محبوب است.. سپس جوشکاری (MIG) و جوشکاری (FCAW) توسعه داده شد. پیشرفت در زمینه جوشکاری در پرتوی لیزر و جوشکاری روبات در قسمت دوم قرن بیستم ادامه داشت،که هر دو در محیط های صنعتی است.فاده می شوند. اکنون ما در این مقاله از شش صنعتی که از جوشکاری در اشکال مختلف آن است.فاده می کنند، نام خواهیم برد. اگرچه به زودی خواهید دید، این



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری