پروفیل های فلزی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


استفاده از سازه‌های فولادی برای انواع صنایع ساخت و ساز تا محصولات و تجهیزات صنعتی کاربرد دارد. این محصول فلزی به دو صورت نورد سرد و نورد گرم تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند و از نظر میزان مقاومت با هم متفاوت هستند. به طور کلی می‌توان در مورد کاربرد انواع پروفیل اینطور گفت:

این پروفیل به شکل Z بوده و نیم رخ زد نیز نامیده می شود. عمده کاربرد آن در پوشش سقف های شیب دار و کشتی سازی می باشد. در نقشه های مهندسی با Z نشان داده شده و عدد نشان داده شده پس از این حرف ارتفاع پروفیل را نشان می دهد. پروفیل های Z در سایزهای تا و ضخامت های ، . و میلی متر و طول های ، و متر موجود می باشند.

ناودانی ها از یک جان در وسط و دو بال عمود بر آن تشکیل شده‌اند. ناودانی ها از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شوند. اگر بال‌های ناودانی کاملا در یک ضخامت یکنواخت و باهم موازی باشند به آن ناودانی C شکل گفته می‌شود و آن را در است.اندارد با نام UPE می‌بینیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری