تصفیه آب صنعتی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تفریحات پیست اسکی دیزین نیاز به تجهیزات خاص و حرفه‌ای دارند. مهم‌ترین مواردی که در این سفر باید به‌همراه داشته باشید کفش اسکی، اسکیت، چوب اسکی، ژاکت سبک و ژاکت گرم، کلاه و دستکش اسکی، جوراب اسکی و ضدآفتاب و عینک مخصوص است..

آبشار دربندسر در است.ان تهران قرار دارد و از توابع شهرستان شمیرانات محسوب می‌شود. این آبشار و دره زیبای آن سه کیلومتر بعد از شمشک به دیزین، سمت راست جاده، در کنار یک پیچ ۸ درجه‌ای قرار دارند. پوشش گیاهی این دره، باغاتی که در طول مسیر هستند و هوای مطبوع منطقه از جذابیت‌های دربندسر هستند. فاصله این آبشار با پیست اسکی دیزین کیلومتر است. و در مسیری کوهستانی و پرپیچ و خم قرار دارد.

ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.


از فلومتر یا جریان سنج، به منظور نشان دادن ميزان دبی یا جریان آب توليدي و آب پساب مورد است.فاده قرار مي گيرد. عموما این فلومتر ها از نوع روتامتری بر خط است.فاده می شوند.  انواع دیگری از جمله آلتراسونیک، مغناطیسی و یا توربینی و غیره نیز در بازار موجود است.. این فلومترها قیمت بالاتر و طبیعتا قابلیت ها و دقت بیشتری را نیز دارا می باشند.

اگر کیفتان کوک نبود و نمی‌خواستید تلفنی صحبت کنید، می‌توانید با شماره ۵ در واتس‌اپ در ارتباط باشید. شاید شما از آن دسته افراد باشید که ترجیح می‌دهید به‌صورت حضوری درباره محصول مورد نظرتان صحبت کنید ما این امکان را هم برای شما فراهم کرده‌ایم؛ فرقی نمی‌کند که شما کدام راه ارتباطی برای دریافت مشاوره تخصصی و خرید محصول را می‌پسندید، ما همه راه‌ها را پیش رویتان گذاشته‌ایم تا از یک خرید خوب لذت ببرید.

تصفیه نهایی آب و حذف یون‌ها با روش اسمز معکوس انجام می شود. اساس روش اسمز معکوس ایجاد فشار بالاتر از فشار اسمزی توسط پمپ ها و حرکت معکوس آب از درون فیلترهای نیمه‌تراوای اسمز معکوس از فشار اسمزی بالاتر به فشار اسمزی پایین‌تر می باشد. انتخاب فیلترهای با طراحی و چیدمان مناسب سبب افزایش بازده دستگاه آب شیرین کن، افزایش بازیابی آب، کاهش پساب می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین