آهنربا در دیزین ( فروش )

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.


از دیگر دغدغه‌هایی که در کارخانه‌های صنعتی و کارگاهی تولیدی وجود دارد، جابجایی محصولات تولیدی و یا مواد اولیه است.. در ز مان های گذشته این کار توسط نیروی انسانی صورت می‌گرفت. به این گونه که افراد مواد اولیه را به دستگاه‌های تولیدی می‌رساندند. یا محصولات تولید شده و بسته بندی شده را به انبارها منتقل می‌کردند که از نظر نیروی انسانی و سختی کار این امر خیلی طاقت فرسا بود. امروزه با است.فاده از وسیله‌ای به نام لیفت مگ که دارای خواص مواد آلیاژ مثل جذب بسیار قوی آهنربای نئودیوم است.، می‌توان به راحتی قطعات و بسته‌های مورد نظر را جابه‌جا کرد.

بیش از یک سوم آهنرباهای نئودیوم تولید شده در ساخت موتورهای مختلف با آهنربای دائمی است.فاده می شود. از مزایای موتورهای آهنربای دائمی می توان به صرفه جویی در مس، صرفه جویی در مصرف انرژی، وزن سبک، اندازه کوچک و قدرت ویژه بالای آن ها اشاره کرد.

قوی ترین آهنربایی که در حال حاضر در سراسر جهان در صنایع مختلف است.فاده می شود آهنربای نئودیوم است.. آهنربای نئودیم که به آن آهن ربا NdFeB نیز می گویند، کریستالی چهار ضلعی است. که توسط نئودیوم، آهن و بور تشکیل می شود که نوعی آهنربای دائمی را ایجاد می کند.



( فروش ) های دیگر در دیزین