پیچ و مهره و میخ در دیزین ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

برای رسیدن به پیست اسکی دیزین، دوراه در دسترس است.. یک راه، از سمت جاده چالوس است. که به ساکنان است.ان البرز نزدیک‌تر است.. راه دوم، مسیر شمیرانات و شمشک است. که به ساکنین است.ان تهران نزدیک‌تر است.. اگر راه اول را برای رسیدن به پیست انتخاب کرده‌اید، در جاده چالوس، بعد از عبور از هتل گچسر، حواستان به تابلوهای خروجی باشد. بعد از این هتل و در ۸ کیلومتری میان کرج،‌ باید وارد خروجی ولایت رود (جاده دیزین) شوید. بعد از اینکه این مسیر را چند کیلومتر ادامه دادید، به پیست دیزین می‌رسید.

اولین تله‌سیژ به طول , متر در سال از دره تا پارکینگ پیست اسکی دیزین نصب شد. تله کابین شاله نخستین تله کابینی بود که به ایران آمد. در پیست اسکی دیزین، رستورانی به نام شاله احداث شد. در ادامه تله کابین شاله و پیست اسکی مبتدی شاله را آماده و افتتاح کردند. اجرای این مرحله تا سال ۸ به طول انجامید. این مجموعه پس از نصب تله کابین قله و ساخت چند مجموعه رفاهی و رستوران، در سال ۵ برای است.فاده عموم و اسکی‌بازان ایرانی و خارجی اقتتاح شد. در سال ۵۸ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیست دیزین توسعه یافت.


استاندارد DIN یکی از کارامد ترین است.اندارد های پیچ و مهره می باشد که در مورد پیچ های نوع شش گوش HEX BOLT بکار گرفته می شود که با کاربری صنعتی در اتصالات ماشین آلات و بصورت نیم دنده تولید می شود. همین نوع پیچ شش گوش در صورتیکه بصورت تمام دنده تولید شده باشد از است.اندارد DIN تبعیت می کند که در کلاس های آهنی .، .، در کلاس های فولادی خشکه . و کلاس های فولادی بالاتر یعنی . و . نیز تولید می شود.

در بازار ایران اغلب از نمونه های است.اندارد DIN پیچ و مهره های صنعتی است.فاده می شود. البته این امر در مورد است.اد بولت ها که پیچ های مصرفی در صنایع نفت و پتروشیمی هستند متفاوت بوده و از آنجایی که اغلب است.اندارد های این صنعت اینچی هستند است.اد بولت مصرفی در این صنعت نیز از است.اندارد اینچی ASTM A طبعیت می کند.

تولید کننده و پخش گسترده انواع پیچ و مهره و است.اد بولت شامل پیچ و مهره شش گوش، پیچ است.یل ، پیچ های ساختمانی ، است.اد بولت، پیچ و مهره ماشینی، پیچ آلن، عرضه کننده انواع پیچ و مهره سر شش گوش صنعتی و ساختمانی کلاس . ، . و .عرضه کننده انواع است.ادبولت های B , B استاد بولت های گرید مختلف آمریکایی و متریک



( فروش ) های دیگر در دیزین