لنت صنعتی در دیزین ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

پیست بین‌المللی اسکی دیزین، همچنان یکی از معروف‌ترین پیست اسکی ایران است. اما تنها پیست اسکی موجود در ایران نیست. ارتفاعات البرز به لحاظ زمین‌شناسی درواقع ادامه چین‌خوردگی‌های رشته کوه آلپ در اروپا است.؛ پس به‌نوعی ایستگاه‌های اسکی در این ارتفاعات می‌تواند نوعی تجربه اسکی کردن در ارتفاعات آلپ را برای شما تداعی کند. همین موضوع هم باعث شده که بهترین پیست‌های اسکی ایران مثل «دیزین»، «توچال»، «شمشک»، «دربندسر» و «آبعلی» در ارتفاعات البرز قرار داشته باشند؛ که البته در این سری از مقالات

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اطلاع‌رسانی روابط عمومی پیست اسکی بین‌المللی دیزین، این مجموعه از روز پنجشنبه دی ماه به‌صورت آزمایشی و با ظرفیت محدود، پذیرای ورزشکاران و گردشگران است.. تا بازگشایی کامل مجموعه امکان تهیه بلیط تنها با مراجعه حضوری فراهم است..


لنت فردو در ایران به لنت هایی گفته میشود که به صورت بافته شده میباشند در صورتیکه لنت های فردو نام یک برند لنت بافته شده میباشد این نام یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی فدرال موگول میباشد و بر گرفته از نام مالک این شرکت به نام هربرت فرود میباشد این فرد در سال میلادی برای ارابه ها و گاری ها لنت تولید میکرد

لنت Brake pad در واقع نوعی قطعه مکانیکی اصطکاکی می باشد که از آن در ماشین آلات صنعتی برای توقف است.فاده می شود. لنت ها در انواع و متریال های مختلفی تولید می شوند که در شکل های لنت بافته شده (فردو) لنت ورق (صفحه ای) ، لنت لقه ای و لنت های دنده ای مورد است.فاده قرار می گیرند. لنت ها هم بصورت خشک و هم به صورت قوطه ور در روغن و حتی آب کار می کنند و از این رو متریال و ترکیبات شیمیایی بکار گرفته شده در تولید لنت نقش بسیار موثری در عملکرد این قطعه صنعتی دارد. لنت در نوع دیگری از دسته بندی به لنت های آزبست دار و بدون آزبست قابل تقسیم بندی می باشد که لنت های آزبست دار دارای عملکرد بهتر، طول عمر بالاتر و تجربه کاربری بهتری هستند اما با توجه به اینکه لنت ها با سایش بالایی روبرو بوده و بصورت پودر شده به محیط زیست باز می گردند و با توجه به ترکیبات سمی و سرطان زا تولید لنت های صنعتی آزبست دار در دنیا بسیار محدود و واردات و مصرف این سری از لنت ها در اغلب کشور ها من جمله در ایران ممنوع شده است.. از جمله لنت های آزبست دار لنت های فردو کلاف بافته شده بودند که امروزه بدون آزبست تولید می شوند.

لنت صنعتی برنزی همانطور که از نام آن پیداست بیشترین مصرف آن در دستگاه های سنگین و صنعتی می باشد.از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه های پرس، ماشین آلات سنگین خودروسازی، معادن و سنگبری ها نام برد.تهران گیربکس به عنوان معتبرترین تولید کننده و وارد کننده انواع لنت های برنزی صنعتی، لنت پرس، لنت کفشکی و لنت های لقمه ای با برند اصلی و چینی آمادگی خود را برای همکاری با واحدهای صنعتی اعلام می دارد.



( فروش ) های دیگر در دیزین