تجهیزات جوشکاری و هویه در دیزین ( فروش )

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.

گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذت‌بخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برف‌بازی و اسکی‌ یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافی‌شاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه می‌توانید از خدمات آن‌ها است.فاده کنند.


کالا جوش آریا ، جوش و برش آراد کننده مدرنترین دستگاه های جوش و برش آرگون، Co، پلاسما و رکتیفایر و وارد کننده و تامین کننده کلیه ملزومات، دستگاهها و تورچ های جوشکاری و برشکاری قیمت دستگاه جوش دنیای جوش و برش و فروش انواع ادوات جوشکاری و الکترود جوشکاری به قیمت عمده در کالا جوش آریا جوش و برش سوان شرکت صنایع جوش و برش کارا اراک شرکت جوش و برش کارا اراک گام الکتریک ابزار جوش لیست قیمت دستگاه جوش آرگون ابزار جوش و برش

تجهیز جوش ارائه دهنده انواع ملزومات جوش کاری ، وارد کننده انواع الکترود جوشکاری هیوندای، الکترود جوشکاری سورکس، الکترود جوشکاری تاچ ولد، الکترود جوشکاری ایساب، انواع سیم جوش است.نلس است.یل وپودرجوش و زیرپودری آما انواع الکترودهای جوشکاری: نمره . ، نمره ، نمره ، نمره آما ، میکا ، یزد ، پارس ، اعتماد،یزد ، چیتا ، رویال،ام تی

فروشگاه دستگاه جوش و جشکاری آریا فروشنده مستقیم دستگاه جوش آراد و خدمات گارانتی دستگاه جوش اراد در ایران . فروش دستگاه جوش آرگون AC/DC , دستگاه جوش پروتک , جوش آلومینیوم و فروش دستگاه و متلغات جوش و برش آرگون , برش پلاسما , CO , رکتیفایرهای اینورتر-جوش زیر پودری -استات ولد و واردات و پخش اینورتر جوشکاری .واردات و توزیع انواع سیم جوش CO سایز های . و . و .



( فروش ) های دیگر در دیزین