چسب در دیزین ( فروش )

glue-1
glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اینکه امسال (سال ) در ماه آذر شاهد برف در ارتفاعات بودیم، ممکن است. بلیط فروشی از ابتدای دی ماه آغاز شود. در زمان بازگشایی مجموعه می توانید جهت


چسب تفنگی یکی از انواع چسب های صنعتی به شمار می رود . از این چسب برای کاردستی و ساختن تزیینات  و گلسازی بیشتر است.فاده می شود و قابلیت چسبندگی به فوم ، کاغذ و پارچه را دارد . این چسب به صورت جامد است.  در دستگاهی شبیه تفنگ قرار گرفته  و با اتصال دستگاه به برق چسب ذوب می شود و به بیرون هدایت می شود .

چسب گرما ذوب (HMA)، نوعی چسب ترموپلاستیک است. که معمولا به صورت میله های است.وانه ای جامد با قطرهای مختلف همراه با یک تفنگ حرارتی به فروش می رسند. در تفنگ از یک المنت حرارتی برای ذوب چسب است.فاده می شود. در مقیاس صنعتی چسب های حرارتی مزایای زیادی نسبت به چسب های بر پایه حلال دارند. از جمله ی این مزیت ها حذف حلال های آلی فرار، مرحله ی پخت و یا خشک شدن است.. ماندگاری بالا و است.فاده ی آسان از دیگر ویژگی های این حلال است.. از معایب این چسب ها محدودیت است.فاده از بستر، در نظر گرفتن مقاومت حرارتی بستر، کاهش نیروی پیوندی در دماهای بالاتر تا ذوب کامل چسب است.. در صنایع دستی می تواند جایگزین رزین شود. این چسب ها عمدتا بر پایه ی اتیلن وینیل آکریلات ( EVA )، کوپلیمرهای اتیلن آکریلات(ethylene acrylate) و یا الاستومرهای پلی الفین (POE,Polyolefin Elastomers)، الاستومرهای بر پایه پروپیلن (PBE,propylene-based elastomer)و کوپلیمرهای الفین (,olefin block copolymersOBCs)هستند و در تولید تشک، کالاهای چوبی و در بسته بندی ها است.فاده می شوند.

چسب های ترموست، رزین های پلیمری پیوندی هستند که با است.فاده از گرما یا گرما و فشار پخت می شوند. به دلیل مقاومت و است.حکام بالای چسب های ترموست، مقاومت به گرما و رطوبت و توانایی عالی در پرکردن شکاف، به طور گسترده ای در کاربرد های ساختمانی است.فاده می شود. بیشتر این چسب ها دو جزئی هستند که عموما از رزین و یک سخت کننده (hardener) به حالت مایع و ژل تشکیل شده اند که برای آغاز فرآیند پخت مخلوط می شوند.



( فروش ) های دیگر در دیزین