فنس و توری در دیزین ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دیزین، مجموعه‌ تفریحی گسترده‌ای است. که پیست‌های اسکی متنوعی نیز دارد. اگر به سرتان زده است. که اسکی کردن را تجربه کنید؛ اما هیچ‌چیز درباره آن نمی‌دانید، می‌‌توانید به پیست مبتدی دیزین سر بزنید. اگر هم‌سال‌هاست اسکی می‌کنید و تجربه دارید، پیست و پیست در انتظار شما است.. در کل، در دهکده تفریحی دیزین،

جایی که حتی می‌توانید در مدرسه اسکی دیزین ثبت‌نام کرده و اسکی‌کردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. می‌توانید به هتل‌های جذاب دیزین سر بزنید، در رستوران‌های آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!

در سال زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان این رشته، گلنگ احداث پیست چمن دیزین زده شد. این پیست به طول ۵ متر، در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار دارد و تا بخش جنوبی رستوران کشیده شده است.. پیست چمن تنها پیست اسکی قابل است.فاده در فصل تابستان به شمار می‌رود. مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان، کایت و دوچرخه‌سواری کوهستانی در این پیست برگزار می‌شوند. پیست چمن به تله‌های مختلف مجموعه دسترسی دارد. وجود گیاهان نادر در فصل تابستان، از جذابیت‌های این پیست است..


بازاریان تولید کننده محصولات و صنایع توری مفتولی این مرحله از فرآیند تولید را QC(کنترل کیفیت می نامند) برای مشتریانی که خریدهایی با حجم بالا دارند کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است.، بنابراین قبل از خرید برای بازدید از نتایج آزمانش کنترل کیفیت در کارخانه حضور پیدا می‌کنند.

استفاده از فولاد گالوانیزه در این محصولات، تکمیل کننده نقاط ضعف نوع فولادی آن است.. این محصول علاوه بر تمام مزیت های حصار های فولادی، در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز کاملا مقاوم بوده و می توان آن را در شرایط مختلف آب و هوایی است.فاده کرد. همچنین این مدل از توری های حصاری از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند.

فنس گستر یک تامین کننده‌ی ایرانی است. که در هر شرایط اقتصادی ضمن به کارگیری منابع انسانی جوان و متخصص به فعالیت خود ادامه می­دهد. این مجموعه همواره در صدد است. که متناسب با تحقیقات روز دنیا کیفیت و شیوه‌ی ساخت محصولات خود را ارتقا دهد. لذا تا کنون توانسته بهترین اجناس این حوزه را وارد بازار کند و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهد.



( فروش ) های دیگر در دیزین