ابزارآلات دستی در دیزین ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.


این ابزار جایگاهی بین یک وسیله عمومی و غیر عمومی دارد. پرچ کردن کاری پر است.فاده نیست اما بسیاری از مردم و البته کسانی که مربوط به کارشان است. از آن بهره می‌برند. انبر پرچ وسیله‌ای برای چفت کردن همیشگی و ماندگار دو قطعه و سطح با کمک میخی مخصوص به نام میخ پرچ است.. این ابزار با نازل‌های در سایز است.اندارد ساخته شده و بعد از قرار گرفتن میخ بر روی آن و گذاشتن ابزار روی سوراخ در سطح کار، با کمک فشار و نیروی دست کار پرچ انجام می‌شود. انبر پرچ ابعاد بزرگ و کوچک و در چند مدل تک دسته، دو دسته، آکاردئونی و... ساخته می‌شود.

برش فلز و ورقه‌های فلزی به سختی قابل انجام است.. قیچی‌های ورق‌بر از آن دسته از ابزارهایی هستند که چنین کاری را تسهیل می‌کنند. قیچی‌های ورق‌بر آروا از تیغه فولادی CRM با دسته‌های ارگونومیک ساخته شده‌اند. قیچی‌های لوله‌بر ابزار دست یک لوله کش ساختمان است.. این نوع قیچی‌ها در آروا، قابلیت تعویض تیغه را دارند.

وسیله‌ای جهت کوبش که به احتمال زیاد قدیمی‌ترین ابزار ساخت دست بشر است. و ابتدا بصورت سنگی ساخته شد. چکش‌های بعدی تا مدت‌ها فلزی بودند اما به مرور و برای عملیات و فیلدهای مختلف کاری نوع مخصوص به خود آن کار ساخته شد. حالا شاید نزدیک به بیش از نوع چکش ساخته می‌شود و از چکش آهنگری معمولی گرفته تا میخ کش، چکش چوبی مخصوص نجاری، نوع لاستیکی پر است.فاده در موزاییک کاری و سطوحی که نباید آسیب ببینند، چکش فیبری که نوع دیگری برای آسیب ندیدن قطعه حین ضربه زدن است. تا مدل‌های بسیار خاص مثل چکش ضد جرقه مسی و برنجی، آج دار و... تمامی انواع متنوع این ابزار را نشان می‌دهند.



( فروش ) های دیگر در دیزین