زنجیر و قلاب در دیزین ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.

معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.


یکی از ابزار بسیار مهم مورد است.فاده در صنعت باربری، زنجیر قلاب کج می باشد. یکی از بهترین انواع این ابزار، نوع تولید شده توسط شرکت های آمریکا است.. زنجیر این وسیله از جنس فولاد است.. فولاد سازنده این زنجیر گرید G دارد. طول این زنجیر متر  است.. سایز زنجیر مورد است.فاده در این وسیله معمولا از تا میلی متر است..

زنجیرهای صنعتی، زیرمجموعه آن دسته از ابزار صنعتی قرار می‌گیرند که وظیفه آنها انتقال نیرو است.. این زنجیرها از اتصال قطعات ریز زنجیر که توسط پیم‌ها به یکدیگر متصل شده‌اند ساخته می‌شوند. زنجیرهای صنعتی هم می‌توانند خودشان عامل انتقال نیرو باشند و و یا عامل به حرکت درآوردن ابزاری دیگر باشند. آنها وقتی با چرخ همگام خودشان درگیر می‌شوند، نیرو را به چرخ‌دنده بعدی منتقل می‌کنند.

زنجیر از انواع ابزار اسلینگ می باشد. با توجه به مقاومت این وسیله در برابر کشش و همچنین شکل پذیری آسان آن کاربرد زیادی در جابجایی بار دارد. همچنین زنجیر ها در برابر حرارت و سایش مقاومت دارند. پرکاربردترین زنجیر فولادی در صنعت، زنجیر فولادی آب دیده با مقاومت بالا است.. گرید این زنجیر G است.. به دلیل اینکه این زنجیر مقاومت کششی بالایی دارد، جهت بلند کردن بار از آن است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در دیزین