سنسورهای صنعتی در دیزین ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تله اسکی بشقابی برای سهولت رفت‌و‌آمد اسکی‌بازان طراحی شده است.، به‌طوری‌که ارتفاع زیادی ندارد، میله‌هایی با بشقاب‌هایی که به پایین آن‌ها متصل است. پشت‌به‌پشت در حرکتند که اسکی‌بازان می‌توانند با یک دست آن را گرفته و بشقابک را مانند اهرمی میان پاهای خود قرار دهند و به وسیله تله اسکی بشقابی به محل مورد نظر خود سر بخورند و برسند.

معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.


این نوع از سنسور دیجیتالی دما دارای یک مبدل A/D (آنالوگ به دیجیتال) تقریبی متوالی ده رقمی دو کاناله و یک رابط است.اندارد از نوع RS- یا RS- است.. این محصول از یک روش فیلترینگ است.فاده می‌کند که در آن، فیلترینگ نرم‌افزار دیجیتال میانگین بازگشتی و فیلترینگ مدار سخت‌افزاری با هم یکپارچه شده و از این طریق تداخل خارجی در نمونه‌گیری به حداقل رسیده و در عین حال

در صنعت خودروسازی همیشه تقاضای بسیار بالایی در مورد کیفیت و قابلیت اطمینان فرآیند و همچنین در حین فرآیندهای اتوماتیک که روز به روز چالش برانگیزتر می‌شوند، وجود دارد. سنسورهای SensoPart تمام انتظارات تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان را برآورده می‌کنند.

سنسور دود می‌تواند دود تولید شده در هنگام آتش‌سوزی را تشخیص داده و به موقع سیگنال هشدار ارسال کند. آشکارساز از کنترل MCU است.فاده کرده که این قابلیت را دارد تا به طور هوشمند دود ایجاد شده در هنگام آتش‌سوزی را تشخیص داده و سیگنال هشدار صادر کند.



( فروش ) های دیگر در دیزین