حوله بافی در بومهن ( فروش )

Towel weaving-1
Towel weaving-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


این دستمال تنظیف با طرحی زیبا در ابعاد ۵در ۵سانتیمتر بوده  می باشد .این دستمال صد در صد نخی بوده و می توان آن را برای نظافت، آب گیری و حوله دم دستی آشپزخانه است.فاده کرد. با خرید آن لذت تمیزی را به خودتان هدیه دهید. مشخصات کلی: مناسب برای حوله دست و صورت رنگ […]

به منظور حفظ سلامت نان یکی از بهترین روش های نگهداری ، گذاشتن نان در سفره نان پارچه ای می باشد . است.فاده از سفره نان پارچه ای باعث جلوگیری از خشک شدن و بیات شدن نان خواهد شد . به همین دلیل در گذشته برای حفظ تازگی و داغی آن ، نان سنتی سبوس […]

 در چند سال اخیر در شهرستانها و روستاهای مختلف خراسان جنوبی عزم راسخی برای احیای هنر توبافی این منطقه صورت‌گرفته است. از یک سو اولین خانه مله بافی خراسان جنوبی در خانه تاجور شهرستان خوسف و اولین شرکت تعاونی مله بافی است.ان در شهرستان خوسف راه‌اندازی شده است.. از سوی دیگر، کارآفرینانی چون فاطمه ذاکریان یکی از بانوان روستای خراشاد و پس از بازدید گردشگری از روستا که به دنبال حوله دستباف روستایی بیرجند میگردد تلاشی چند ساله را آغاز کرده‌اند که منجر به احیای هنر توبافی سنتی گشته است. که حداقل سال قدمت دارد.



( فروش ) های دیگر در بومهن