رنگرزی و چاپ پارچه در بومهن ( فروش )

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.


در رنگرزی پارچه به روش صنعتی در مرحله اول نخ ها را به اصطلاح شل می پیچند. اینکار بوسیله دستگاه اشلاب فورس انجام می شود. دستگاه اشلاب فورس بوبین های سوراخ داری دارد که نخ ها دور آن می پیچند. کاری که این سوراخ انجام می دهند، تماس رنگ با نخ است.. در مرحله دوم باید بوبین ها وارد محل و محفظه بوبین شود و به صورت مناسب چیدمان آنها صورت گیرد. محل قرار گیری بوبین ها دو نوع است.،

هدف از انجام اين بررسي ، مطالعه و امکان سنجي احداث واحد توليد غذاي کودک ( شير سويا) است. . در اين بررسي بازار فروش، واردات و صادرات ، واحد هاي فعال و در دست احداث , منابع تامين مواد اوليه و کليه ماشين الات و ساير امکانات مورد نياز براي احداث واحد به تفصيل شرح داده شده است..

در اوایل قرن هفدهم، شرکت هند شرقی لباس‌های نخی چاپ شده را از هند به اروپا وارد کرد. در آن زمان چاپ پارچه‌ی هندی، یکی از بهترین‌ها در دنیا بود. با رنگ‌های پررنگ و طرح‌هایی که در برابر محو شدن مقاوم بودند، بسیار مورد توجه قرار گرفتند. اولین چاپ رنگی در حدود سال در اروپا گسترش یافت. اما در فرانسه و انگلیس، قوانینی در سال‌های و میلادی به تصویب رسیدند که بر اساس این قوانین واردات لباس‌های چاپ شده ممنوع شد تا به افزایش تولید داخلی کمک کند.



( فروش ) های دیگر در بومهن