نخ و الیاف در بومهن ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.


ویسکوز یك لیف باز یافته است.. ماده اولیه آنکه سلولز است. از طبیعت گرفته می‌شود و در نتیجه خواص الیاف سلولزی را داراست. براي تهیه این لیف ابتدا مواد اولیه آن را تجزیه می‌کنند تا زنجیر هاي مولکول سلولز به زنجیر های کوچك‌تری تبدیل شود. برای تولید الیاف لازم است. این ماده را به صورت یك خمیر در آورد و از روزنه‌های بسیار ریز عبور داد، تا به شکل الیاف در آید. الیاف ویسکوز بسیار درخشان می‌باشند، ولی است.حکام آنها کم است.، به خصوص در حالت مرطوب که است.حکام کمتری دارد. پارچه‌های ساخته شده از الیاف ویسکوز را می‌توان به عنوان پرده، رومبلی، روکش صندلی های قطار و اتوبوس، رومیزی و انواع لباس‌های زنانه، پیراهن‌های مردانه، زیرپوش و لباس ورزشی مورد است.فاده قرار داد.

شرکت الیاف گستر یزد فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نخ و الیاف شروع نموده است. که از تولید کنندگان الیاف پلی است.ر در طی این سال ها گردیده است.. محصولات با کیفیت بالا و تضمین آن ها  از سوی این شرکت معتبر، آن را به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی تبدیل کرده است. که تولید نخ و الیاف مصنوعی را در دستور کار خود داده است..

شرکت الیاف ابریشم ماهان از تامین کنندگان نخ و تولید کنندگان الیاف پلی است.ر است. که با ظرفیت بالایی الیاف هایی همچون الیاف کتان تایپ را در برنامه تولید خود داشته و با بهره مندی از راه کارهای نوآورانه از آنها برندی معتبر در سطح منطقه ساخته است. که تقاضای بالایی را می طلبد. این کارخانه تولید نخ در ایران ، با تکیه بر کیفیت بالای محصولات خود، تولید انواع نخ و الیاف را جهت صنایع مختلفی همچون ریسندگی و پوشاک و یا نخ فرش و موکت سازی به بازار راهی می کند که بدین ترتیب، نیاز داخلی کشور را در این خصوص، پاسخگو خواهد بود.



( فروش ) های دیگر در بومهن