طناب و تور ماهیگیری در بومهن ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


برای بیرون آوردن ماهی از آب باید سعی گردد که صفحه محافظ آبشش ماهی گرفته شود، در ماهیهایی مانند کپور که این امر به سختی امکان پذیر است. می توان ماهی را با دو دست بلند کرد که البته برای این کار ماهیگیر باید به داخل آب برود و معمولا به کمک یک فرد دیگر نیاز دارد.

طناب‌ صیادی، تور ماهیگیری و نخ صیادی در گدشته از الیاف طبیعی مثل نظیر الیاف گیاهی و حیوانی ساخته می‌شدند. جنس این الیاف به گونه‌ای است. که اگر در محیط های مرطوب و در درون آب‌ها به مدت طولانی قرار می گرفتند مورد هجوم باکتری‌ها قرار گرفته و فاسد می‌‌شدند. در حال حاضر این محصول با است.فاده از الیاف مصنوعی تولید شده جایگزین طناب از حنس الیاف طبیعی شده است.. الیاف مصنوعی فاسد نمی‌شود و طول عمر زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع الیاف می‌توان به مقاله &#;

شرکت لاوان بافت با به کار گیری مواد اولیه مرغوب و رعایت است.انداردهای جهانی تحت نام تجاری سالیک سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی را در اختیار داشته و متجاوز از درصد تولیدات خود را به بازارهای جهانی عرضه می نماید. این شرکت با افزایش صادرات خود به اقصی نقاط جهان توانسته سهمی شگرف در شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران در عرصه تجارت بین المللی داشته باشد.



( فروش ) های دیگر در بومهن