پارچه در بومهن ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


خشک‌‌‌کن یکی از پرکاربردترین ماشینی است. که در طی مراحل رنگرزی و تکمیل مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرد. سازندگان خشک‌‌‌کن با تغییرات در تکنولوژی ساخت پیشرفت خوبی در حفظ انرژی و اتوماسیون در کار با این دستگاه‌‌‌ها با ایجاد بازیابی خروجی‌‌‌های حرارتی و اتوماتیک نمودن کنترلرهای هوای خروجی، کنترلرهای سرعت تغذیه یکپارچه در طی عبور از تجهیزات داخلی دستگاه در موقع آبگیری پارچه و نسبت این آبگیری و کنترلرهای مربوط به دمیدن هوای داغ و موارد دیگر و حفظ و کاهش انرژی را به خوبی انجام داده‌‌‌اند. برای پارچه‌‌‌های بافته شده با نخ‌‌‌های تکسچره، دستگاه‌‌‌ها مجهز به ادوات ریلکسیشن شده‌‌‌اند.

&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; ‌&#;&#;&#;. &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;.&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;. &#;&#;&#;&#;…

به منظور تولید با کیفیت بالا، عملیات سفیدگری بدون وارد نمودن تنشن به پارچه، هر سه این رینگ‌‌‌های پارچه‌‌‌های حلقوی، ریلکسیشن مداوم، ماشین‌‌‌های شست‌‌‌وشو مداوم و &#; از پیشرفت در تکنولوژی و طراحی خوبی برخوردار بوده‌‌‌اند. .مراحل آهارگیری، شست‌‌‌و‌‌‌شو و سفیدگری پارچه‌‌‌های بافته شده‌‌‌ی تار و پودی.



( فروش ) های دیگر در بومهن