ماشین آلات نساجی در بومهن ( فروش )

Textile machinery-1
Textile machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


مرحله ششم: پس از ژاکارد همزمان با اختراع دستگاه تعویض ماکو به تدریج عملیاتی مثل دفتین زدن، پودگذاری، تشکیل دهنه و... که قبلاً توسط نیروی انسانی انجام می شد؛ از طریق ماشین های مکانیزه خودکار انجام گرفت. این عمل تأثیر شگرفی در سرعت دهی و بازدهی ماشین های بافندگی بر جای گذاشت. 

شرکت تعاونی دانش بنیان آپافن از جمله شرکت های دانش بنیان موفق است. که در جهت کنترل صنعتی دستگاه های بافندگی فعالیت داشته و با یک دهه تجربه و تخصص ارزشمند خود ، قادر است. تا به بهترین تولید کنندگان ماشین آلات نساجی خدمات اتوماسیون صنعتی و کنترل صنعتی را ارائه نماید.

مرحله نخستین: محققان این عرصه بر این باورند که اولین الگوی بافندگی که انسان ها توانستند به آن دست پیدا کنند؛ الگوی تور ماهی گیری بود که از طریق آویزان کردن نخ های تار از یک چوب افقی و آویختن وزنه در انتهای نخ ها و نهایتاً عبور دادن نخ پود از لابه‌لای نخ های تار، به دست آمد.



( فروش ) های دیگر در بومهن