طناب در بومهن ( فروش )

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


طناب,طناب پلاستیکی,طناب پشمی,طناب کنفی,طناب پنبه ای,طناب پلی است.ر,تی,تی نخی,تی ایرانی,طناب ایرانی,تولید ایرانی,صادرات طناب,تولید طناب,تولید طناب ابریشمی,تولید طناب پلاستیکی,تولید طناب پشمی,تولید طناب کنفی,تولید طناب پنبه ای,تولید طنابپلی است.ر,تولید طنابایرانی,تولید طناب صنعتی,تولید طنابنخی,تولید طناب کنفی,تولید طناب درجه ,تولید طناب درجه,تولید طناب مواد اول,تولید طناب زینتی,تولید طناب صادراتی,تولید طناب رنگی,تولید طناب کیلویی,تولید طناب عمده,تولید طناب داخلی,تولید طناب پلی اتیلن,تولید طناب بسته بندی,تولید طناب شیلات,تولید طناب کشتیرانی,تولید طناب

خرید طناب نجات و با عنوان مختلف مانند طناب امداد و نجات و یا چتر نجات در بازار مصرف برای متقاضیان این محصولات برقرار می باشد.تولید کننده گان عمده انواع طناب در شهرهای لرستان،اصفهان،یزد و مازندران توانسته اند با تولید انواع طناب های متفاوت یک بازار مناسب خرید و فروش …

یکی دیگر از محصولات شکرت تولیدی طناب اصفهان تک تاب انواع طناب های نخی می باشد که بصورت کاملا مکانیزه و با است.فاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید و توزیع می شود. این طناب ها بیشتر در مصارف صنعتی و خانگی مورد است.فاده قرار میگیرد. شما می توانید در قمت تصاویر محصول این محصول را از زوایای مختلف مرود بررسی قرار دهید و ضمن بررسی کامل تصممیم به سفار این محصول بدهید.



( فروش ) های دیگر در بومهن