مقوا و کارتن در دیزین ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

دیزین، مجموعه‌ تفریحی گسترده‌ای است. که پیست‌های اسکی متنوعی نیز دارد. اگر به سرتان زده است. که اسکی کردن را تجربه کنید؛ اما هیچ‌چیز درباره آن نمی‌دانید، می‌‌توانید به پیست مبتدی دیزین سر بزنید. اگر هم‌سال‌هاست اسکی می‌کنید و تجربه دارید، پیست و پیست در انتظار شما است.. در کل، در دهکده تفریحی دیزین،

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..


بازاریابی: کارتن های مقوایی تولید شده دارای شکل هایی هستند که نظر مشتریان را به خود جلب می کند و از آنجایی که قابلیت چاپ ( انواع چاپ روی کارتن که شامل: فلسکو، افست و سیلک هستند) بر روی آنها وجود دارد مشتریان می توانند بنا به سلیقه ی خود از رنگ های مختلفی است.فاده کنند تا هم جذابیت محصول خود را افزایش دهند و هم نام تجاری خود را به نمایش بگذارند تا مردم با آن آشناییتی پیدا کنند و هم تبلیغی در جهت افزایش فروش آنها شود.

اگر می خواهید یک چاپ زیبا و با کیفیت فوق العاده داشته باشید، روش لمینتی بسیار ایده آل خواهد بود. با این حال، با توجه به هزینه، کیفیت چاپ و تیراژ روش های چاپ روی کارتن متفاوت بوده و می توانید نظر به نیازهای خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

اگر امکان است.فاده از روش لمینتی را ندارید، چاپ ترکیبی نیز روش خوبی است. که هم هزینه معقولی دارد و کیفیت مطلوبی را خواهید داشت. روش های دیگری که هزینه کمتری دارند مانند چاپ تک رنگ و دو رنگ است.، که از کیفیت بالایی برخوردار نیست.



( فروش ) های دیگر در دیزین