کارتن در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



کلبه‌های شله جزو اقامتگاه‌های محبوب دیزین هستند که برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب‌اند. این اقامتگاه‌ها، کلبه‌هایی هستند که متناسب با طبیعت کوه‌ها و با سقف‌هایی شیروانی ساخته شده‌اند. اگرچه شله‌ها در دل کوه قرار دارند؛ اما می‌توان با اتومبیل نیز به آن‌ها دسترسی داشت.

رستوران چمن، یکی از رستوران‌های لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه می‌دهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافی‌شاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به این مجموعه سر بزنید.

کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین