کارتن فلکسو در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

در یک روز طولانی گردش و تفریح در دهکده دیزین، حتماً در میانه روز گرسنه خواهید شد. یکی از مهم‌ترین امکانات دیزین، رستوران‌های خوب و باکیفیت آن است.. خوردن یک پرس چلوکباب سنتی و باکیفیت، آن هم درحالی‌که منظره کوه‌های سفیدپوش روبه‌رویتان قرار دارد، لذتی متفاوت دارد.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..


به همین دلیل گفته می شود چاپ فلکسو کارتن های بسته بندی مواد غذایی و انواع فست فودها خدماتی بزرگ برای مردم محسوب می شود. مزیت های این روش چاپ روی کارتن بسته بندی باعث شده تا حساس ترین صنعت کشور، یعنی صنایع غذایی، این روش را انتخاب کند.  شاید شما هم چاپ های زیبا را روی کارتن های مواد غذایی دیده باشید. مدل های برجسته و جذاب، با کمک چاپ فلکسو انجام شده اند.

تمامی فرایندهای چاپ مزایای منحصر به‌ فرد خودشان را دارند. با این حال، روند چاپ فلکسو هنوز هم یکی از فناوری پیشرو و محبوب در صنعت چاپ می باشد. بهترین روش برای بازدهی سرمایه بلندمدت که اجرا می‌شود چاپ متوسط و طولانی می باشد. در کارخانه های کارتن سازی گلبرگ از این روش چاپ برای چاپ بر روی

چاپ فلکسو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از انواع چاپ برجسته به شمار می رود. این روش مختص محصول خاصی نیست و می توان در سطوح گسترده ای از آن است.فاده کرد. یعنی این روش برای چاپ روی سطوح مختلفی مثل سلفون، پلاستیک، فویل، کاغذ، کارتن و… قابل است.فاده می باشد. بر خلاف



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین