کارتن و جعبه در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.

معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.


در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین