کارتن ساده در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.

پیست اسکی دیزین به‌مرور مجهز و به یک پیست اسکی بین‌المللی تبدیل شد؛ تا جایی که آن را با پیست‌های اسکی حرفه‌ای سراسر جهان مقایسه می‌کنند. امروزه چهار تله کابین، دو تله‌سیژ، تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در دیزین وجود دارد. پیست اسکی با ظرفیت‌های بالفعل خود، در بسیاری از موارد رتبه نخستین را به خود اختصاص داده است..

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.


مجتمع چاپ و بسته بندی پویا هنر از با سابقه ترین و بروزترین چاپخانه های کشور می باشد. این مجموعه با گردآوری بروزترین ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی کشور تقریبا چاپخانه ای تخصصی در عرصه تولید چاپ جعبه های مقوایی و حتی کارتن محصولات می باشد.

تیراژ تولید یک کارخانه بستگی به میزان وسعت و تعداد پرسنل و تجهیزات آن کارخانه دارد. یک کارخانه متوسط باید روزانه توان تولید حداقل عدد کارتن متوسط را داشته باشد تا آن مجموعه را بتوان در گروه کارخانجات کارتن سازی به شمار آورد.

خمیر بعد از عبور از هدباکس بر روی توری های اولیه قرار می گیرند که وظیفه ی این توری ها آب گیری خمیر است. که خمیر شکل اولیه ی کاغذ را به خود می گیرد. آب گیری باید در تمام نقاط خمیر به صورت یکسان انجام شود تا کاغذی که بدست می آید دارای رطوبت یکسانی باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین