کارتن لمینتی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.

پیست بین‌المللی اسکی دیزین، همچنان یکی از معروف‌ترین پیست اسکی ایران است. اما تنها پیست اسکی موجود در ایران نیست. ارتفاعات البرز به لحاظ زمین‌شناسی درواقع ادامه چین‌خوردگی‌های رشته کوه آلپ در اروپا است.؛ پس به‌نوعی ایستگاه‌های اسکی در این ارتفاعات می‌تواند نوعی تجربه اسکی کردن در ارتفاعات آلپ را برای شما تداعی کند. همین موضوع هم باعث شده که بهترین پیست‌های اسکی ایران مثل «دیزین»، «توچال»، «شمشک»، «دربندسر» و «آبعلی» در ارتفاعات البرز قرار داشته باشند؛ که البته در این سری از مقالات

کم‌کم تا سال ۸ نصب انواع تله‌ها و همچنین تله کابین متری پیست دیزین تهران و احداث امکاناتی چون رستوران طول کشید تا به مرحله بهره‌برداری برسد تا اینکه پیست اسکی دیزین در سال ۵ تکمیل و آماده است.فاده اسکی‌بازان شد.


از نظر فنی افزودن هر سطح بر سطح دیگر را لمینت گویند که در صنایع بسته بندی و جعبه سازی معمولا به افزودن مقوا بر روی سطوح کارتن لمینت اطلاق میشود. جعبه های لمینتی را بر اساس اقلام کارتن که به عنوان جنس زیره که مقوای پشت طوسی بر روی آن قرار میگیرد ، دسته بندی میشود.

به مراحل نصب یک ورق مقوای توپر با چاپ افست بر روی سینگل فیس بسته بندی لمینتی یا لمینیشن گفته می شود. کارتن بسته بندی لمینتی کالا را در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی حفظ می کند و به محصول ارزش می دهد و سبب جلب توجه مشتری می شود. همچنین در کارتن بسته بندی لمینتی کیفیت چاپ اطلاعات و تصاویر بر روی کارتن بسیار بالا می رود. برای چاپ بر روی کارتن بسته بندی سفید به منظور بسته بندی مواد غذایی، کارتن بسته بندی میوه صادراتی مانند کارتن خرما، کارتن هندوانه ، بسته بندی میوه خشک و برای ایجاد چاپ و درج محتوا بر روی بسته بندی محصولاتی مانند بسته بندی چای، کارتن بسته بندی آجیل، بسته بندی خشکبار، کارتن بسته بندی پسته صادراتی و کارتن بسته بندی زرشک نیز از چاپ لمینت است.فاده می شود. مزیت های کارتن لمینتی در مقایسه با کارتن معمولی

لمینت یکی از مهمترین مراحل خدمات پس از چاپ می باشد که نقش به سزایی در بسته بندی یک جعبه و یا کارتن فانتزی دارد نوع و کیفیت چسب لمینت در دوام و ماندگاری جعبه تأثیر زیادی دارد. کارتن سازی آریانا سلولز مجهز به دستگاه لمینت سرد و در آینده ای نه چندان دور مجهز به دستگاه لمینت گرم (چسبی ) میباشد که کارایی این دو دستگاه بسیار متفاوت میباشد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین