مقوا و کارتن در ورامین ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.


از کارتن های دایکاتی عموما در بسته بندی محصولات غذایی، لوازم خانگی، قطعات فلزی و غیره است.فاده می شود. یکی از انواع کارتن های دایکاتی، کارتن سوراخ دار است. که برای بسته بندی محصولات دریایی و لبنی است.فاده می شود. نام دیگر این کارتن ها، کارتن های سردخانه ای می باشد.

کارتن تلسکوپی: مانند کارتن بسته بندی موز کارتن دسته دار: مانند کارتن اسباب بازی کودکان کارتن سوراخ دار: مانند کارتن لبنیات کارتن یک درب: مانند کارتن هایی که برای هدایا است.فاده می شود. کارتن بدون درب: مانند کارتن بسته بندی یخچال و یا گاز

ساختاری: امکان تهویه ی هوا در کارتن ها جهت جلوگیری از فساد محصول وجود دارد. مقاوم در برابر فشار و ضربات هستند. برای بسته بندی اکثر محصولات می توان از آنها است.فاده کرد. گرد و غبار تأثیری بر بسته بندی محصولات ندارد. نقاط قوت مقوای موج دار



( فروش ) های دیگر در ورامین