کارتن فلکسو در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.


چاپ روی کارتن به دو روش صورت می گیرد. است.فاده از چاپ مستقیم یا تک مرحله ‌ای مانند چاپ فلکسو که با وجود دقت کمتر آن در چاپ تصاویر نسبت به سایر چاپ‌ها، ولی به دلیل سرعت بالای چاپ بسیار محبوب است..  فلکسوگرافی در واقع یک نوع روش چاپی است. که از کلیشه های چاپی یا صفحات انعطاف پذیر است.فاده می کند. این صفحات بیشتر به صورت لیزری حکاکی شده و سپس حول غلتک دوّار پیچیده می شوند.

اگر می خواهید سفارش چاپ فلکسو را بر روی بسته بندی های محصولات خود بدهید می توانید به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید. ما چاپ کارتن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود بر روی بسته بندی های محصولات مختلف انجام می دهیم. در آخر

قبل از اختراع دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن، اولین ماشین چاپ در سال ۸ میلادی در انگلستان تولید شد و با است.فاده از صفحات لاستیک و آنیلین نفت عمل چاپ را انجام می دادند این روند تا سال ادامه داشت تا اینکه در المان ماشین چاپ فلکسو ساخته شد و نام چاپ پلاستیکی بر سر زبان ها افتاد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین