کارتن لمینتی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.


زمانی که بخواهید کارتن بسته بندی خود را سفارش دهید. با توجه به وزن و حجم محصول شما انواع کارتن دولایه، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه پیشنهاد میشود که با تجربه ای که متخصصین و کارشناسان فروش در این زمینه دارند، بهتر میدانند چه کارتنی برای چه وزن محصولی مناسب بوده تا در حمل و نقل و جابجایی کاملا سالم به دست مشتری برسد.

جعبه های لمینتی سه لا هم معمولا در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت و گاها Aفلوت هم تولید میشود. تفاوت این کلاس هم در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است.. در جعبه های لمینتی سه لا ، جنس زیره دارای سه لایه شامل فلوتینگ و دو سطح به عنوان فیس در دو طرف فلوتینگ میباشد که سطح لمینت شده به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از سطوح فیس قرار گرفته و در واقع سازه ای چهار لایه ای را تشکیل میدهد

ماشین دایکات رفت و برگشتی: این دستگاه از لحاظ دقت و کیفیت در حد متوسط بوده و کاربرد آن برای تولید بسته بندی جعبه های لمینت با ابعاد بالا می باشد. در ایران به دایکات رفت و برگشتی اصطلاحاً دایکات پینگ‌پنگی نیز گفته می شود. ماشین دایکات فکی: از لحاظ دقت و کیفیت در حد خوب است. و کاربرد آن برای تولید جعبه‌های با ابعاد متوسط از جنس لمینت بسته بندی می باشد. ماشین دایکات فکی از لحاظ کار و آماده‌سازی از نوع دایکات رفت و برگشتی بهتر بوده و تیغ آن تا حدود % از دایکات رفت و برگشتی کیفیت بهتری دارد. ماشین دایکات BOBEST: این دستگاه از بهترین نوع دستگاه دایکات در ایران می باشد که برای ساخت بهترین کارتن لمینتی در تهران توسط گلبرگ باکس است.فاده می‌شود. این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی در حد بسیار خوبی است. و نوع قالب مصرفی در این نوع ماشین دایکات از نوع قالب دو پوند و معمولاً از نوع تیغه سندویک سوئد است.. از این قالب برای ساخت جعبه‌های مقوایی و کارتن بسته بندی لمینت است.فاده می شود. همچنین قالب سه پوند برای ساخت کارتن لمینت لایه و پنج لایه کاربرد دارد. از کاربردهای ماشین دایکات ( BOBEST ) علاوه بر تولید بسته بندی لمینت، می توان به ساخت جعبه پلی‌اتیلن دار برای مصرف مایعات خصوصاً شیر اشاره کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین