کارتن در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

در این شهرستان عواملی همچون کویر و بادهای غربی نقش زیادی در اقلیم این شهر ایفا می‌کنند. نوع توزیع دما در فصل‌های مختلف سال، نشان‌دهنده‌ است.قرار سنگین حاره‌ای در تابستان و است.قرار بادهای غربی در پی ریزش هوای سرد، در فصل‌های سرد سال است.؛ طبق پارامترهای دمایی، کم‌ترین دما متعلق به دی‌ماه و بیش‌ترین دما متعلق به تیرماه است.‌. بیشترین مقدار رطوبت نیز متعلق به دی‌ماه است. که با میزان /% به ثبت رسیده است.‌. بارندگی در شهر ورامین کم است.؛ به‌گونه‌ای که در تابستان‌ها تقریباً بارشی وجود ندارد و در بقیه‌ فصل‌ها نیز معمولی است.؛ اما بیشترین میزان بارش متعلق به فصل زمستان است.. به سبب قرار گرفتن ورامین بین


صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ به طور کلی میتواند فرآیند های تولید پک های کارتنی و مقوایی و مراحل چاپ آنها را عنوان کرد که برای طراحی و تولیدشان از دستگاه های مختلف است.فاده میشود، که هر یک از این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه کارتن سازی ضروری میباشد.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین