چوب و چوب پنبه در ورامین ( فروش )

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در شهرستان ورامین به‌عنوان یکی از شهرهای قدیمی و متمدن نیز غذاهای سنتی زیادی وجود دارد که قدمت برخی از آن‌ها به سال‌های گذشته برمی‌گردد. گوجه‌فرنگی که یکی از محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.، جایگاه ویژه‌ای در میان غذاهای اصیل این شهرستان دارد. به‌عنوان مثال می‌توان از

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..


کشور پرتغال بهترین و بهترین تولید کننده پنبه و تغییر شکل پنبه است. که منجر به فرآوری محصول با درصد مواد اولیه می شود و پرتغال بزرگترین تولید کننده در صنعت پنبه است. که حدود درصد را به خود اختصاص داده است.. پرتغال جهانی دارای هکتار جنگل بلوط چوب پنبه ای است. که هر ساله هکتار بلوط به جنگل های آن اضافه می کند.

چوب پنبه در اصل بیرونی ترین پوست درختان چوب پنبه است.. در واقع، هنگام برداشت چوب پنبه، فقط از پوست آن که یک لایه نازک است. برای به دست آوردن چوب پنبه است.فاده می شود. دو گونه از بلوط چوب پنبه ای وجود دارد که چوب پنبه تولید می کند.

ورق چوب پنبه در واقع از پوست مرده درختان بلوط است.خراج می شود که اغلب بیش از سال عمر می کنند. پس از پوست کندن، چوب پنبه را برای چند هفته روی هم نگهداری می کنند تا خشک شود. سپس آن را می جوشانند تا نرم شود و در نهایت به صورت ورقه های صاف بریده و پهن می کنند تا خشک شود و پس از خشک شدن به صورت تخته های پهن به سراسر جهان صادر می شود.



( فروش ) های دیگر در ورامین