ابزارآلات برق صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


هایپر صنعت فامکو یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات و تجهیزات برق صنعتی و ساختمان شامل اینورتر، کنتاکتور، دژنکتور، کلید کمپکت، کلید اتوماتیک کلید مینیاتوری و غیره برای صنایع بزرگ و کوچک می باشد و با داشتن کارشناسان فنی با تجربه و کار آزموده، فعالیت های گسترده ای در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های صنعتی دارد.

با عرض سلام و احترام، لطفا بفرمایید که این محصول را از کجا تهیه کرده اید؟ در صورت خرید این محصول از فامکو طبق برچسب خدمات پس از فروش درج شده روی کالا عمل نمایید یا اگر از جای دیگری خریداری نموده اید بفرمایید تا همکاران واحد تعمیرات با شما تماس بگیرند.

سلام، وقت بخیر. دژنکتور خلاء زیمنس مدل AH- با آمپر و ولتاژ . کیلوولت موجود دارید؟ لطفا در صورت موجودی قیمت اعلام بفرمایید. در صورت عدم موجودی، کلید مشابه چی معرفی می کنید که علاوه بر داشتن مشخصات فنی مشابه، از لحاظ ابعاد نیز داخل سلول موجود قرار گیرد؟ با سپاس.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه