اسکنر و پرینتر سه بعدی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


پرینترهای سه بعدی معمولی برای کاربردهای خاص بسیار عالی هستند و می توانند چاپ هایی با اندازه خوب ارائه دهند. این دستگاه اغلب می توانند مدل های با اندازه اینچ تا اینچ در هر بعد را با  سرعت و کیفیت چاپ مناسب متأسفانه، بسیاری از پرینترهای سه بعدی معمولی هنوز دوام زیادی ندارند و در صورت فعالیت مداوم و طولانی می توانند هزینه تعمیر و نگهداری هزینه قابل توجهی را بر روی دست کاربر بگذارند.

مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.

پرینترهای سه بعدی Hobbyist توانایی شگفت انگیزی دارند، اما اغلب دارای - نقص بسیار جدی هستند که ارزش وکارایی آنها را کاهش می دهد. قبل از اینکه بخواهید با پرینترهای سه بعدی Hobbyist طرحی را چاپ کنید، باید زمان قابل توجهی را برای مونتاژ، کالیبره و آزمایش دستگاه صرف نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه