برد الکترونیک در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


در طول سا‌ل‌ها، بردها از PCBهای تک‌لایه ساده مورد است.فاده در الکترونیک مانند ماشین‌حساب‌ها به سیستم‌های پیچیده‌تر مانند طراحی تفلون با فرکانس بالا تبدیل شده‌اند. PCBها تقریباً در هر صنعت روی کره زمین راه خود را پیدا کرده‌اند، از الکترونیک ساده مانند تجهیزات روشنایی گرفته تا صنایع پیچیده‌تر مانند فناوری پزشکی یا هوافضا.

از تینر نیز می‌توان برای تمیز کردن برد الکترونیکی است.فاده کرد. تینر نوعی حلال تمیز کننده است. که سرعت تبخیر بالایی دارد. سطح برد الکترونیکی را به تینر آغشته کرده و پیش از آنکه خشک شود با برس یا مسواک شروع به تمیز کردن سطح کنید. در پایان با یک پارچه‌ی نخی بدون پرز آن را تمیز کنید.

بیشتر آسیب هایی که ممکن است. به بردهای الکترونیکی دستگاه شما وارد شود به دلیل عیب های ناشی از حرارت، آسیب های فیزیکی و یا اضافه بار و ولتاژهای بالا است.. گروه فنی و مهندسی میکروالکترونیک قا در است. با به کار گیری مهندسین با تجربه خود تمامی آسیب های وارد شده به بردهای الکترونیکی را تعمیر کند، این مجموعه در زمینه



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه