موتور برق در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


سلام، من یه چاه آب دارم به عمق ۵ متر و برای آبیاری قطره ای به مساحت متر و طول زمین متر که مستقیم به پمپ اینچ چاه وصله. چه موتور برقی جواب میده؟ در ضمن مسافت جایی که موتور قرار می گیره تا چاه متره که باید کابل کشیده بشه. لطفا راهنمایی کنین.

انرژی مکانیکی در یک موتوربرق از طریق سوخت بنزینی، دیزلی یا گازی موتور نصب شده در آن تامین می‌شود و با انتقال نیرو به ژنراتور کوپله شده با موتور، انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود. ویژگی هرکدام از این انواع ژنراتورها در ادامه آمده است.:

از حرارتی که توسط سوخت گازوئیل تولید می شود به صورت تقریبی حدودا درصد به کار مفید و درصد آن از اگزوز خارج و درصد آن به نیروی اصطحکاکی موتور تبدیل می شود. همان طور که عرض کردیم درجه حرارت محفظه احتراق حدودا  درجه سانتی گراد می باشد. پس درصد انرژی باقی مانده آزاد شده دمایی معادل  درجه است. که در صورت خارج نشدن باعث ذوب قطعات درونی مانند پیستون، سیلندر و حتی سوپاپ ها شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه